دواتگری در تذکر شفاهی: دولت بخشی از کسری شهرداری‌ها را تأمین کند
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در تذکری خطاب به وزیر کشور درخواست رسیدگی به شهرداری‌های کشور در آستانه سال ۹۵ و فرارسیدن زمان استقبال از مهمانان نوروزی را کرد.

دولت بخشی از کسری شهرداری‌ها را تأمین کند

مهدی دواتگری در نشست علنی امروز (دوشنبه، 12 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: شهرداری ها به عنوان خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان، نقش اساسی و کلیدی در جلب رضایتمندی مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در سال های اخیر به علت رکود در صنعت ساخت و ساز مسکن که مهم ترین منابع درآمدی شهرداری هاست، حجم وصولی قریب به اتفاق شهرداری ها به ویژه شهرداری های کوچک و متوسط کاهش چشمگیری یافته، عنوان کرد: به جرأت می توان گفت شهرداری ها برای تأمین هزینه های جاری خود نیز با مشکلات اساسی روبرو شده اند چه رسد به تأمین هزینه های عمرانی و خدماتی.

وی افزود: شهرداران فعال شهرهای میهن اسلامی از جمله شهرداری مراغه با وجود تنگناهای مالی با تبعیت از فرمایش رهبری در خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی توانسته اند قدم های محکمی در جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم بردارد و مشکلات مالی خدمت رسانی به شهروندان کاهش پیدا کند.

دواتگری ادامه داد: از این رو باید بخشی از کسری شهرداری ها از سوی دولت تأمین شود که در خدمت رسانی آنها کوچک ترین خللی ایجاد نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از وزیر کشور و سازمان شهرداری ها می خواهم در ماه های پایانی سال که هزینه آماده سازی شهرها برای استقبال از مهمانان نوروزی و پرداخت حقوق شهرداری ها سنگینی زیادی را بر شهرداری ها تحمیل خواهد کرد، تدبیری بیاندیشند./



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 12 بهمن 1394برچسب:, | 16:40 | نويسنده : شهروند مراغه ای |